25. toukokuuta 2015

Because answers exist only to questions...

Mä oon ajatellut, että tekisin jonkunmoista kysymys-vastaus postausta, nyt kun mun vuosi täällä Englannissa alkaa lähestyä loppuaan.. Joten mikäli teitä lukijoita kiinnostaa, ja kysymyksiä tulee tarpeeksi, niin väsään tälläisen postauksen, mutta todennäköisesti vasta Suomeen paluuni jälkeen.
Laitan tähän  mun blogiin kommentit käyttöön, joten kysymyksiä voi kirjoitella sinne, mitä vaan mieleen tulee koskien vaihtovuotta, vaihtarina olemista, koulua, host-perhettä tms... :)


3 kommenttia:

  1. Miten brittikoulu eroaa sun mielestä suomalaisesta koulusta? Onko lukio siellä siis kaksivuotinen ja onko sen käyminen kuinka yleistä? Mitkä on Britannian parhaat, entäpä huonoimmat puolet? ;)

    VastaaPoista
  2. Mitä jäät kaipaamaan Englannissa ja mitä kauan kaipaamaasi asiaa odotat eniten kotiin palattuasi ? Aiotko tai haluaisitko kenties myöhemmin vielä palata britteihin joko opiskelun tai työn / työharjoittelun merkeissä? ;)

    VastaaPoista
  3. Miksi olet kiltti oppilas ja väsytät ittes opiskelemalla, vaikka voisit tehä vaikka mitä muuta? Voiko briteissä juoda vettä hanasta...? :D Montako lukijaa sulla on? Miks mun kysymykset on näin tyhmiä verrattuna noihin muihin? :D

    VastaaPoista